U kunt uw bestelling altijd traceren.
Wanneer de bestelling is geaccepteerd zult u per mail een bevestiging ontvangen en wanneer het onderweg is zult u een
traceringsnummer ontvangen zodat u uw bestelling kunt volgen op de website van de leverancier.
Wilt u alstublieft hier klikken en uw e-mail en bestellingsnummer invoeren zodat u het kunt opvolgen.
We werken met de beste leveranciers zodat we altijd snel en efficient kunnen leveren.
Klik hier voor meer informatie over uw levering.
Het traceringsnummer kan soms een tijdje duren voordat het beschikbaar is, als u dat niet in uw inbox vindt wilt alstublief even uw spambox controleren.
Hoewel wij (en onze vervoerders) altijd de intentie hebben om pakketten zo snel mogelijk en op tijd af te leveren, kunnen deze later aankomen dan verwacht. Wanneer een pakket 1-3 werkdagen later aankomt dan aangegeven zijn wij niet verantwoordelijk voor deze vertraging, daarom kunnen er geen terugbetalingen gedaan worden voor dergelijke vertragingen.
Bestellingen worden meteen verwerkt, het is niet mogelijk om daarna nog iets te wijzigen of er aan toe te voegen.
Daarom adviseren wij u om een nieuw bestelling te plaatsen van de producten die u graag nog zou willen hebben.
Klik hier om een aparte bestelling te plaatsen
Als je je realiseert dat je een fout hebt gemaakt en de verkeerde maat, kleur of stijl hebt besteld, kun je annuleren als je ons dit binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling laat weten. U kunt op de knop Annuleren op de pagina klikken Mijn Bestelling.
Een bestelling "in afwachting" is een bestelling die doorgezet aan het worden is naar een magazijn.
Betalingen worden verwerkt, adressen worden gecontroleerd samen met andere logische kwesties.
Klik hier om uw bestelling te volgen
De term “Wordt verwerkt” betekent dat ons magazijn bezig is met het voorbereiden van van uw bestelling, ze worden getelt, verpakt en verzonden.
Dit proces kan soms langer duren dan verwacht als wij een product van een andere magazijn moeten halen on ze vervolgens alsnog allemaal als geheel te verzenden.
U kunt nog altijd hier uw bestelling opvolgen en hier nog iets toevoegen.
Zodra alles verwerkt is dan word uw bestelling verzonden en zult u ook een traceringsnummer ontvangen. *Als u de traceringsnummer niet in uw inbox vind wilt u dan uw spambox controleren.
De term “Gedeeltelijk verzonden” betekend dat ons magazijn een deel van uw bestelling heeft verzonden om de beschikbare producten zo snel mogelijk te leveren.
Klik hier om te kijken welke dat kan zijn.
Daardoor worden uw bestellingen in gedeeltes verzonden, met de mogelijkheid dat u meerdere traceringsnummer krijgt en dat de bestellingen op veschillende tijdstippen arriveren.
Klik hier om nog iets aan uw mantje toe te voegen.
De term “Geannuleerd” betekend uw bestelling niet is gevalideert, dat kan te maken hebben met de volgende factoren:
1# U heeft er om geraagt;
2# Door onaccepteerbare betalingsfouten, Wilt u de betalingsmethode altijd goed controleren alstublieft.
3# Door producten die niet op voorraad zijn, in dit geval word u terugbetaald door middel van een couponcode die u meteen of in de toekomst kunt gebruiken voor een andere bestelling.
Vergeet niet dat u altijd uw bestelling hier kunt opvolgen of klik hier om nog iets toe te voegen.
Als u een onvolmaakt product krijgt, dan heeft 7 dagen de tijd om ons via klant@needen.nl te contacteren en ons een foto toe te sturen van de pakbon die met uw bestelling is meegeleverd.
Ook dient u een duidelijke foto van het artikel in kwestie mee te sturen met daarop de defecten gemarkeerd.
Heeft u een tegoedbon, dan kunt u dat hier gebruiken.
Bevestigingsmails worden automatisch verzonden.
Als u niets heeft ontvangen wilt u dan alstublieft uw spambox controleren.
Om te voorkomen dat onze e-mails naar uw spambox gaat wilt u ons e-mails als veilig markeren alstublieft.
Heeft u daar nog vragen over? klik en vraag het ons.
Zodra uw bestelling verzonden is; zult u een traceringnummer ontvangen zodat u uw bestelling kunt volgen op de website van de leverancier.
We werken met de beste leveranciers zodat we altijd snel en efficient kunnen leveren.
De traceringsnummer kan soms een tijdje duren voordat het beschikbaar is, als u dat niet in uw inbox vind wilt alstublief even uw spambox controleren.
Klik hier om uw levering te volgen.
Hoewel wij (en onze vervoerders) altijd de intentie hebben om pakketten zo snel mogelijk en op tijd af te leveren, kunnen deze later aankomen dan verwacht. Wanneer een pakket 1-3 werkdagen later aankomt dan aangegeven zijn wij niet verantwoordelijk voor deze vertraging, daarom kunnen er geen terugbetalingen gedaan worden voor dergelijke vertragingen.